Uitgelichte functies

Medewerker Meldkamer

De medewerkers van de meldkamer zijn de spil van ons bedrijf. Op de meldkamer ben je samen met jouw collega's verantwoordelijk voor het beantwoorden van allerlei binnenkomende (alarm)meldingen van vele duizenden klanten. Je coördineert hulpaanvragen, informeert hulpverleners, thuiszorg en mantelzorgers, en regelt zo nodig acuut hulp voor onze cliënten. Je adviseert ook jouw collega’s van de Alarmopvolging wanneer zij bij een klant thuis zijn die hulpbehoevend is.

Medewerker Klantenservice

Als medewerker klantenservice handel je zowel telefonisch als per e-mail vragen van klanten en collega’s af met betrekking tot onze dienstverlening. Je verwerkt nieuwe aanmeldingen en klantgegevens nauwkeurig in het informatiesysteem en je maakt afspraken met klanten voor het plaatsen of verwijderen van een alarmapparaat. Daarbij werk je nauw samen met je collega’s van de planning en de monteurs van de technische dienst.

Monteur Technische Dienst

De monteurs zorgen voor de juiste aansluiting van het alarmapparaat, een rookmelder, gasmelder of CO-melder en geven de klant uitleg over de werking van de apparatuur. ATA beschikt over een eigen werkplaats waar de apparatuur wordt getest, schoongemaakt en klaargemaakt voor aansluiting bij de klant. Je bewaakt de kwaliteit van het product en verricht reparaties als dat nodig is. Daarnaast beantwoord je telefonische vragen van klanten over het gebruik van de apparatuur.